środa, 4 marca 2015

Futeres Masters koniec

Po 5 tygodniach nadszedł czas zakończenia konkursu.
Niestety nie udało mi się niczego wygrać ale nauka jaką wyniosłam z tych dni jest na swój sposób bezcenna.
Cóż mogę powiedzieć? Po pierwsze przekonałam się na własnej skórze , że wcale to nie jest takie łatwe jak się niektórym może wydawać. Trzeba dysponować wiedzą, orientować się o tym co się dzieje w świecie i w kraju.Oczywiście trzeba też mieć wyczucie. Sprawą równie istotną jest też czas. JA tak owego nie za wiele posiadałam. Wydawało mi się , że co tam...ogarnę. Dwoje dzieci...ja przecież w domu siedzę to przecież co to dla mnie- jedno kupię drugie sprzedam...i już wynik będzie. A to nie...!!! Nie da tak rady...no może Ci już bardziej wtajemniczeni by dali ale nie początkujący.  Potrzeba czasu...na to wszystko. Czasu aby w odpowiednim momencie kupić bądź sprzedać. Tak więc trzeba kontrolować sytuacje.
Mój najlepszy wynik tygodniowy to było 10 % zysku...aż albo i tyle bo oczywiście były osoby który zysk wyrabiały na poziomie 30 czy nawet 35 %. Bywały też gorsze tygodnie w których byłam pod kreską.  Cóż dobrze , że to tylko gra :)
Generalnie polecam jeśli w tym roku nie zdążyliście się zarejestrować spróbować swoich sił w przyszłym roku. Ja na pewno spróbuje swoich sił jeszcze raz.
Kto wygrał i z jakim wynikiem? ! o tym przekonamy się już wkrótce- czyli za nie całe 2 tygodnie.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...