poniedziałek, 26 stycznia 2015

Futures Masters

Dziś startuje konkurs Futures Masters . Przez kolejny 5 tygodni każdy zarejestrowany uczestnik konkursu w tym ja:) ma możliwość sprawdzenia swoich sił na giełdzie. Do dyspozycji dostajemy 50 tys. złotych za które możemy kupować kontrakty terminowe. Można zyskać , można też stracić ale tylko wirtualnie, bo swoich pieniędzy tak naprawdę nie wykorzystujemy.
Jest to konkurs dla każdego kto chcę spróbować swoich sił na GPW . Dla mnie jest to przede wszystkim okazja do nauki. Nie wiem jak Ty ale do mnie przemawiają najbardziej rzeczy które mogę zobaczyć, przetestować...a nie sucha wiedza książkowa:)

Dodatkowo moi mili są fajne nagrody. W każdym tygodniu nagroda główna to aż 4000 zł :) na które nie liczę bo jestem totalnym amatorem. Są też nagrody rzeczowe w postaci sprzętu elektronicznego.

Zobaczymy jak mi pójdzie :) Może mi się poszczęści? Jedno jest pewne- czegoś się nauczę:)
Oczywiście zdam Wam relację po każdym tygodniu rywalizacji a dziś odsyłam do strony konkursu dla tych którzy chcieli by coś więcej o nim poczytać Futures Masters



1 komentarz:

Unknown pisze...

zaintrygował mnie ten konkurs... być może wezmę w nim udział :)
życzę wygranej :)
pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...